Beste allen,
Wat hebben we genoten van de mooie festiviteiten in het kader van ons 50-jarig jubileum. De fundag, de reünie en het spetterende feest in de tent. Allemaal perfect georganiseerd, jong en oud verenigd op de club. Een groot compliment aan eenieder die hieraan heeft bijgedragen.
Op de achtergrond is en wordt er inmiddels hard gewerkt aan seizoen nummer 51. De kleding is ingenomen en de nieuwe materialen en kleding besteld. De teams voor komend seizoen zijn allemaal ingedeeld, voor enkele teams wordt nog wel gezocht naar een permanente oplossing met betrekking tot trainers, echter alle teams kunnen straks starten. Ook administratief staat alles in de systemen. Dit gebeurt voor de meesten van jullie allemaal onzichtbaar op de achtergrond, besef echter dat hier een groep mensen de afgelopen weken bijna dagelijks mee bezig is geweest. Dit om te borgen en te zorgen dat er straks na de vakantie weer gevoetbald kan worden en iedereen voorzien is van alles wat daarvoor nodig is. Zodra de spullen binnen zijn worden straks de lockers weer allemaal gevuld. Bij deze in ieder geval een groot compliment aan onze HJO’s/Technisch Hart Dennis en Jacco, team kleding waar naast Jolanda van de Laarschot inmiddels Casper de Bleyser is toegevoegd voor de coördinatie, de jeugd coördinatoren, de leden administratie, team facilitair en team voetbal operatie.
In de week van de jubileum festiviteiten zijn ook diverse oud commissie leden, oud-bestuurders en oud-kernteamhoofden, mede namens jullie allemaal, persoonlijk bedankt.
Bestuurlijk herhalen wij graag de opdracht die wij op 9 mei 2022 hebben aangenomen en geven wij jullie een update van de stand van zaken.
De opdracht:
Waar staan we nu?
De mensen in de werkgroep die kandidaat bestuurslid zijn geworden na de ALV hebben formeel nog geen bestuursrol, dat kan pas na 13 oktober. Wel draaien ze al volop mee om in te werken en is er ook een nadrukkelijke taakverdeling. Wij werken dus samen als 1 geheel. Het huidige bestuur bestaat uit:
Raymond Verhoeven heeft besloten zich te beperken tot voetbal operationeel senioren/35+ en is geen onderdeel meer van het bestuur. Wij danken Raymond dank voor zijn hulp en bijdrage als bestuurslid.
De werkgroep bestaat naast de hierboven genoemde mensen uit:
De kandidaat bestuursleden die op de ALV van 13 oktober zullen worden voorgedragen met daarachter de rol waarvoor ze zullen worden voorgesteld zijn:
Mogelijk wordt deze groep nog uitgebreid met andere betrokken mensen van de club, echter de komende paar weken zullen hier geen gesprekken over worden gevoerd. Nanno en Frank zijn het bestuurlijk aanspreekpunt voor de senioren. Ilse en Onno treden niet toe tot het nieuwe bestuur. Ilse blijft wel het jeugdvoetbal ondersteunen met haar operationele ervaring en Onno blijft kernteamhoofd voetbal operationeel jeugd.
Namens ons allen is het verzoek om wanneer er vragen/ideeën/opmerkingen zijn voor het (toekomstig)bestuur om hierbij ten allen tijde contact te hebben met 1 van de 7 hierboven genoemde personen. Er zijn momenteel geen andere werkgroepen of adviseurs meer betrokken bij de bestuursformatie. Binnen de club communiceert het bestuur/de werkgroep met de kernteamhoofden en de kantine. Hiermee borgen wij korte lijnen en is iedereen snel op de hoogte.
Wij zijn samen de club en samen bouwen we verder aan de volgende 50 mooie jaren van FC. Wij wensen jullie een hele mooie zomer toe en kijken nu alweer uit naar volgend seizoen, tot dan!
Met vriendelijke groet,
Bestuur FC Engelen
Best bereikbaar via secretaris@fcengelen.nl
FC Engelen
Engelerpark 10
5221 AM 's-Hertogenbosch
Tel.: 073 631 2219
info@fcengelen.nl